Allsvenskan
von Knorring: Hammarby 'lite lättlästa'
Hammarby spelar bra fotboll – men är för förutsägbara. Det menar von Knorring.
"Hammabi är jättebra. Sedan Hammabi är lite lättamot som man tar även in hösten och så", säger von Knorring.
Trots lagets starka prestationer ser han en uppenbar svaghet: Hammarby är lätta att läsa av för motståndarna. Det kan bli ett problem när matcher blir tightare och marginalerna mindre.
Förutsägbarhet är sällan en fördel på elitnivå.
Relaterade artiklar
IFK Norrköping värvar norsk mittback – skriver på för fyra år2026-03-26Göteborg satsar på kontinuitet efter turbulent decennium2026-03-26Allsvenskan är tillbaka – Degen och Sirius öppnar säsongen på Stora Valla2026-03-26Allsvenskan kickar igång – GAIS tar emot Djurgården på Gamla Ullevi2026-03-26
